top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תבועז ישק - אסימונים

פסח - לתת תשובה חדשה לקושיות השנה (תגיד לי מה השתנה)


יעוד,גוף, נפש נשמה, התפתחות אישית, טיפול, קואצינג

אז מה השתנה לי, מה השתנה? דקה לפני הפסח. עוד לא גיליון החג, מאמין שגם הוא יגיע, למרות שהסדר השנה אצלנו בבית :-) יש תמיד זמן לדברים החשובים. זה הכול עניין של עדיפויות. גם הכסף. גם המשפחה. גם אני. איפה אני שם את עצמי בסדר העדיפויות של העולם?

בסדר העדיפויות שלי? מה עברתי בשנה האחרונה, מפסח לפסח. כיצד השתנתי, מה למדתי, מה מבקש לעצמי עד לפסח הבא? מציע להגיע לשולחן הסדר,

גם עם קושיות הללו. ואפשר גם עם תשובות אפילו חלקיות.

מטרות לאחרי החג, אם הגיע זמנך ?! רוצה להכניס עוד שקט וחופש לחיים? מה החלומות שלך? החלומות הן הדרך לעבור דרך סיפורי התודעה,

ולהגיע לאמת הפנימית. למה שנשמתנו מבקשת באמת. מסכים.ה לחלום? רוצה להשיג יותר לעצמך? יש לי 2 הצעות למתנות הכי חשובות בעיני, לסדר חדש בחיים.

1) מחזור חדש לתהליך הליווי המדהים והיחודי שלי - קסמים ואושר כלכלי מתחיל אחר הפסח. יש כאלה שהגדילו את ההכנסות פי 3 (כאן), כאלה שיצאו מדיכאון ודכדוך, קיבלו מוטיבציה חדשה לעשיה וגם מצאו משרה מעולה (כאן), שיפור יחסים אחרי גירושין (כאן), ושלום לאוברדרפט (כאן). ויש עוד. עוד הרבה יותר. לכולם.

2) סדרת אימון של 10 מפגשים, באחד על אחד. פריצת דרך בחיים. (דוגמא קטנה, בעצם דוגמא עצומה. ווטסאפ שקיבלתי אתמול וגרם לי לדמוע - כאן ).

מוזמנים לחזור אלי, ולפרגן לעצמכם ולעולם.

מגיעים אלי כאלה שרוצים לעשות כאן טוב בעולם,

אנשים שבאים לממש את עצמם. להיות ביותר שמחה ושפע. אנשים שמבינים שזה עובר דרך התפתחות אישית עמוקה,

ולא דרך "מעקפים" ו"סיפורי כסף בקלות".

וזה קורה אצלי באחד על אחד, או בקבוצה קטנה,

בשמחה, באהבה, ובקלילות.

אם מתאים, דברו איתי,

 

ושיר שמתחבר הבוקר, הרגע התגלה, והתאים לי נורא:

שירה קרולינה.

מילים ולחן: אלרן דקל

"הקפה של הבוקר יצא לי מר וקר התריס זורק על הקיר את אותו צל מוכר והלב פועם לאט המחשבות אחת אחת זורמות אל תוך ראשי כמו נחלים אל ים ואתה לצדי כמו כל הימים עמוק ושקט וסוער מבפנים נותן לי ברוגע את מה שצריך להמשיך, להמשיך, להמשיך, להמשיך""


60 צפיות0 תגובות
bottom of page